Привет, если интересны шаблоны для Blogger, прошу ко мне BTemplate.ru, можно добавить свой шаблон, почитать помощь в установке макета.
RSS

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
  • Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  • Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
  • Учні мають бути активним у власному навчанні;
  • Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес; результати; навчальне середовище.
  • Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичніспособи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
  Я дуже вдячна своїм тренерам за отримані знання, позитивні емоції та гарний настрій:)))

0 коментарі:

Дописати коментар